Duhovka - small logo
duhovka škola
EN
  • Group
  • Jesle a školka
  • Základní škola
  • Gymnázium
  • Institut
  • Kariéra
  • Duhovka Weby
    • Duhovka Group
    • Mateřská škola Duhovka
    • Gymnázium Duhovka
    • Institut Duhovka
    • Kariéra v Duhovce
  • User icon
    Přihlášení
    • Moje Zóna
  • EN
  • User icon
    • Moje Zóna
  • O nás
    • O škole
    • Hodnoty Duhovky
    • Montessori metoda
    • Česko-anglická výuka
    • Vzdělávací program
    • Profil absolventa
    • Rodiče a přátelé školy
    • Projekty a dokumenty
  • Programy
    • První stupeň
    • Druhý stupeň
  • Služby
    • Stravování
    • Družina
    • Kroužky
    • Knihovna
    • Psychologické centrum
    • Speciálně-pedagogické služby
    • Pronájem tělocvičny
  • Tým
    • Naši učitelé
    • Tým družiny
    • Vedení školy
    • Další důležití lidé
  • Galerie
  • Pro zájemce
    • Přijímání do 1. stupně
    • Přijímání do 2. stupně
    • Možnosti návštěvy školy
    • Praktické informace
    • Ceník
  • Kontakt

Naši učitelé

Učitelé 1. - 3. třídy

Emily De Vega

Emily De Vega

Emily De Vega

anglická učitelka

Eliška Doláková

Eliška Doláková

Eliška Doláková

česká učitelka

person icon

Proč pracuji v Duhovce

V Duhovce pracuji ráda, protože mám možnost více individuálně pracovat s dětmi a tento osobnější přístup mi dává větší smysl. Škola mi umožňuje rozvoj jak v jazykových dovednostech, tak i v dalším vzdělávání o montessori systému. Určitě mi také vyhovuje bilingvální prostředí a nutnost spolupráce s rodilým mluvčím v každodenním životě.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Jsem dcerou učitelky a tak jsem měla k této profesi vždy blízko. S dětmi pracuji již od 16 let, kdy jsem začala jezdit na tábory nejdříve jako praktikat a později jako vedoucí, což mě dovedlo k volbě vysoké školy a to Učitelství pro první stupeň ZŠ. K montessori metodice a jejímu systému jsem se dostala až během učitelského praktika na ZŠ Na Beránku, kdy jsem si dala za úkol pochopit vnitřní systém montessori školy. Od té doby už vím, kde je mé místo.

Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, Pedf UK, 2,5 roku montessori praxe v ZŠ a montessori kurz AMS 6-9.

Karin Drozdová

Karin Drozdová

Karin Drozdová

česká učitelka

person icon

Proč pracuji v Duhovce

V Duhovce učíme ve strukturovaném výukovém prostředí navrženém tak, aby usnadnilo dětem jejich sebeřízené učení. Vzdělání se tak stává velkou cestou seberealiace a sebeuvědomění. Líbí se mi prostředí Duhovky, protože podporuje a naplňuje zvídavost dětí. Učitel je průvodce, který otevírá mnoho různých cest, učí názornou ukázkou, nikoliv opravováním. Nepřímá výuka a nenucené učení jsou přirozeným přínosem jedinečného prostředí tříd Duhovky.

star icon

Co mi pomáhá při mé práci

Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu Ostravské Univerzity obor Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Deset let jsem vyučovala anglický jazyk na 1. stupni základní školy Vladislava Vančury na Praze 5 - Zbraslavi. Získala jsem zde potřebné zkušenosti, které mi při práci v bilingvním montessori prostředí Duhovky velmi pomáhají. V současnosti absolvuji výcvik Montessori Teacher Education Program.

Tariqun Nabi Choudhury

Tariqun Nabi Choudhury

Tariqun Nabi Choudhury

anglický učitel

person icon

Co mi na Duhovce líbí

Duhovka je jedinečná škola, kde mohou žáci postupovat svým vlastním tempem. Učitelé jim to usnadňují tím, že observují každé dítě a vytvářejí bezpečné a příjemné prostředí, v němž je chybování součástí procesu učení, takže se není čeho bát. Výuka probíhá ve věkově smíšených třídách a každému dítěti je dopřán dostatek péče a podpory v jeho sociálním a emocionálním rozvoji.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Studoval jsem učitelství angličtiny jako druhého jazyka a vyrostl jsem v Anglii. Můj čtyřletý syn je bilingvní (angličtina a čeština). To mi dává jedinečnou perspektivu při pozorování a výuce našich žáků. Díky tomu, že jsem před svou zkušeností v Duhovce pracoval 9 let na mezinárodní škole v Praze, mám dobré základy pro práci s žáky, kteří pocházejí z různých prostředí a mají individuální potřeby. Mám zkušenosti s britským státním a mezinárodním vzdělávacím systémem a mám pocit, že můj vlastní styl výuky je v souladu s většinou montessori principů. Montessori pomůcky byly pro mne zcela nové a stále objevuji, jak přínosné jsou při internalizaci dovedností a znalostí. S vedoucími učiteli angličtiny na prvním stupni se neustále společně zamýšlíme nad tím, jakým způsobem pracovat a jaká mít očekávání od našich studentů, kteří mají angličtinu jako druhý jazyk, jsou bilingvní nebo jsou rodilí mluvčí angličtiny.

Roisin Judd-Nalugotla

Roisin Judd-Nalugotla

Roisin Judd-Nalugotla

anglická učitelka

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovka mě zaujala svou orientací na komplexní rozvoj žáků. Pro práci v Duhovce jsem rozhodla kvůli tomu, jaký důraz škola klade na sociální a emocionální pohodu dětí, nejen na jejich studijní výsledky. Vidím, že v dětech podporuje rozvoj všestranných a vyrovnaných osobností, které chápou svou vrozenou hodnotu a hodnotu, kterou mají pro širší komunitu. Zapojení rodičů do školní komunity je další jedinečnou charakteristikou Duhovky, protože skutečně oživuje montessori zaměření na komunitu. Jsem teprve na začátku své cesty v Duhovce, ale těším se na vše, co nabízí!

star icon

Jaké zkušenosti mi v práci pomáhají

Pracovala jsem v různých školkách v Anglii, získala jsem kvalifikaci v oboru předškolní výchovy, dále kvalifikaci TEFL v Praze, včetně doplňkového kurzu Výuka mladých žáků. Pracovala jsem v bilingvní mateřské škole v Praze, která vyznávala hodnoty souznějící s montessori přístupem a účastním se montessori výcviku. Měla jsem možnost pracovat s dětmi v různých prostředích, čímž jsem si vypěstovala neocenitelnou dovednost flexibility – jsem si jistá, že se mi to během mého působení v Duhovce bude velmi hodit, protože flexibilitu vyžadují nejen individuální potřeby dětí a třídy, ale také bilingvní přístup při práci s ostatními učiteli. Budu těžit i ze zkušeností s výukou angličtiny jako cizího jazyka zde v České republice, protože vím, jak podpořit děti s různou úrovní angličtiny – a jak to udělat zábavně.

Tanya Linnegar

Tanya Linnegar

Tanya Linnegar

anglická učitelka

person icon

Proč pracuji v Duhovce

Montessori přístup jsem objevila díky touze zkoumat alternativní, inovativní výukové přístupy a zlepšovat své vlastní vzdělávací metody. V červnu 2021 jsem na ZŠ Duhovka začala pracovat jako asistentka pedagoga, a právě dokončuji Montessori výcvik pro učitele Lower Elementary. V únoru 2022 jsem s nadšením nastoupila na pozici anglické třídní učitelky a těším se na tuto další kapitolu.

star icon

Co mi v mé práce pomáhá

Pocházím ze slunné Jihoafrické republiky. Získala jsem bakalářský titul (BFA) na Univerzitě umění a designu Emily Carr ve Vancouveru v Kanadě. Vždy jsem měla velký respekt k dětem a ráda jsem pracovala s dětmi napříč kulturami na různých pozicích, nejprve jako au pair v Chicagu a poté v roli pečovatelky v USA a Kanadě. Po přestěhování do České republiky jsem začala učit angličtinu ve třídě 2 - 3letých dětí v bilingvní mateřské škole ve Staré Boleslavi, následně jsem se stala učitelkou první třídy na bilingvní základní škole v Brandýse nad Labem, kde jsem také učila angličtinu ve třetí třídě a výtvarnou výchovu v 1. - 3. třídě. S radostí jsem se také podílela na plánování a vedení kreativních programů letních táborů. Nadšeně začleňuji do výuky svou vášeň pro umění a kreativitu, kdykoli je to možné. Ráda inspiruji studenty k lásce ke čtení. Když zrovna neučím, můžete mě společně s mou kočkou najít ponořenou do dobré knihy nebo na cestách, v galerii nebo při fotografování.

Pavel Nechuta

Pavel Nechuta

Pavel Nechuta

český učitel

person icon

Proč pracuji v Duhovce

Duhovka je pro děti skvělá, protože jim umožňuje svobodně se rozvíjet v různorodých oblastech a zároveň jim dává vědomosti a dovednosti potřebné pro dnešní svět. Konkrétně je to určitě angličtina, rozvoj spolupráce a pohled na svět bez předsudků. Zároveň dětem tento svobodný přístup přináší rozvoj vlastní zodpovědnosti a aktivní přístup k vlastnímu vzdělávání.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Určitě nejvíc mi pomáhá vystudovaný obor, tedy učitelství pro 1.st. na Ped. f. UK, který mi dává nezbytný 'grunt', tzn. teoretické základy týkající se pedagogiky obecně i jednotlivých předmětů. Kromě toho mi samozřejmě pomohly také specializované kurzy jako třeba Dramatická výchova pro učitele a různé další semináře a knihy týkající se alternativního vzdělávání. A v neposlední řadě je to i 7 let praxe v klasické škole a výchova tří vlastních dětí, které mi pomáhají udržovat si na oblast vzdělávání realistický pohled.

Kristýna Pucci

Kristýna Pucci

Kristýna Pucci

česká učitelka

person icon

Proč pracuji v Duhovce

Duhovka.. Místo s příjemnou atmosférou a úžasnými lidmi. Místo, kde se ke každému přistupuje s respektem i důvěrou. Místo, kde se klade důraz na individuální přístup a ne na výkon. Žádné stresující prostředí, ale kvalitní podmínky pro každé dítě.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Studium na pedagogické fakultě, zkušenosti s dětmi v zahraničí, pedagogická praxe v Duhovce od roku 2016, mezinárodní Montessori kurz a v neposlední řadě moje děti, to vše mi dává základ pro mou práci učitele.

Olivia Spousta

Olivia Spousta

Olivia Spousta

anglická učitelka

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

V Duhovce si klademe za cíl poskytovat dětem individuální výuku, která pro ně představuje výzvu v akademické oblasti a zároveň podporuje zdravé sebevědomí a pohodu. Naše třídy jsou dynamické a plné života a pohybu. Děti mají příležitost k aktivnímu kooperativnímu a prožitkovému učení, svobodnému tvůrčímu projevu a mají prostor pro individuální hluboké soustředěné rozjímání. Podporujeme děti v kladení otázek, kritickém myšlení a přebírání odpovědnosti za vlastní učení a v zapojení do širší respektující komunity.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

S dětmi pracuji více než 25 let. Posledních 10 let učím na Základní škole Duhovka a předtím jsem asi 2 roky působila v MŠ Duhovka. Mám bakalářský titul z teologie a certifikát AMI pro třídy Lower Elementary. Můj způsob výuky významně ovlivnilo to, že jsem matka, ráda tvořím, souzním s montessori přístupem, mám více než 20letou praxi ve školství - oblasti důležité pro společnost a také fakt, že žiji přes deset let v zahraničí. Každá z těchto životních zkušeností podpořila mé tvůrčí dovednosti při řešení problémů, povědomí o komunitě, odpovědnost a empatický a respektující přístup k sobě i k druhým, bez ohledu na věk! To je to, oč se snažím a zároveň jsou to vlastnosti, které jsou v Duhovce podporovány.

Michaela Sychrová

Michaela Sychrová

Michaela Sychrová

česká učitelka

person icon

Proč pracuji v Duhovce

Práce v Duhovce mě hluboce naplňuje, protože díky ní je pro mne každý den jiný, plný překvapení a nových výzev. Díky dětem se nikdy nenudím, každý den se učím nové věci a často se dovídám i něco o sobě. V Duhovce jsem našla skvělý tým nadšených lidí, kteří jsou vždy otevřeni novým myšlenkám a nápadům.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Při práci v Duhovce čerpám mimo jiné ze spolupráce s profesorem Hejným pod jehož vedením jsem měla tu čest psát svou diplomovou práci. Profesor Hejný mi poskytl skvělou průpravu pro mou budoucí učitelskou praxi a nový pohled na chápání přístupu učitele a žáka vůbec. Díky němu jsem pochopila, jak velkým přínosem je pro děti vlastní objevování, hledání neobvyklých cest a vlastních způsobů řešení. Při práci s dětmi mi pomáhá také každodenní praxe s mými vlastními dětmi školního věku, které mi ochotně poskytují cennou zpětnou vazbu.

Tereza Vybíralová

Tereza Vybíralová

Tereza Vybíralová

česká učitelka

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovka si mě získala svou jedinečnou filozofií. Nabízí prostor pro růst a rozvoj nejen našim dětem, ale i nám, pedagogům. Společně se tak s dětmi vydáváme na cestu poznání, kde se učíme nejen o světě kolem nás, ale především o sobě samých. Sdílíme hodnoty, jako jsou respekt, zodpovědnost, spolupráce a empatie, které jsou našimi základními pilíři, ale nejhezčí na tom je, že tak vytváříme bezpečné prostředí, kde je nám všem dobře.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Základním kamenem je určitě mé pedagogické vzdělání, ale dalšími klíčovými zkušenostmi, které mě podporují v našem bilingvním prostředí, byly dobrovolničení ve francouzské škole a stáž v Londýně. Práce s cizinci je mi blízká také díky vedení jazykových kurzů v komunitním centru pro uprchlíky. V neposlední řadě je to dlouholetá zkušenost s Hejného metodou, která odstartovala moji lásku k matematice a nyní se díky montessori materiálům dále prohlubuje.

Vystudovala jsem Učitelství pro 1. stupeň se specializací na anglický jazyk na Karlově univerzitě, a po dokončení magisterského studia jsem se dva roky věnovala vědeckému bádání v didaktice matematiky v rámci doktorského studia. Ve svém sebevzdělávání pokračuji i nyní, a to prostřednictvím Montessori výcviku.

Učitelé 4. - 5. třídy

Dylan Edwards

Dylan Edwards

Dylan Edwards

anglický učitel

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Líbí se mi komunita v Duhovce. Téměř všichni jsou veselí a rádi si pomáhají, mezi kolegy i ve škole panuje dobrá energie. Také děti v našem prostředí, ve třídě i ve škole cítí pozitivní energii.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Strávil jsem mnoho let koučováním, prací s mladými lidmi a zjistil jsem, že je třeba zajistit, aby se dítě cítilo dobře a bylo ochotné spolupracovat, aby byl zajištěn stabilní a efektivní základ učení. Absolvoval jsem AMS Montessori výcvik vedený Judy Luman.

Brooke Johnson

Brooke Johnson

Brooke Johnson

anglická učitelka

Cassandra Moore

Cassandra Moore

Cassandra Moore

anglická učitelka

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovka nabízí úplně jinou zkušenost než tradiční třída. Výuku si do značné míry řídí sami studenti, což znamená, že studenti procvičují dovednosti nebo strategie tak dlouho nebo tak krátce, jak potřebují, aby si je osvojili. Ve duhovkových třídách panuje příjemná atmosféra, která studentům pomáhá zapojit se do probíraného obsahu.

Mé dlouholeté zkušenosti v roli učitele ukázaly, že praktická výuka je pro studenty často tím nejlepším a nejzábavnějším způsobem učení a procvičování. Já sama se nejlépe učím prostřednictvím zážitku. Toto vědomí mě utvrzuje v mém nadšení pro uplatňování montessori metody a různých materiály, které máme k dispozici.

star icon

Mé vzdělání a zkušenosti

Vystudovala jsem magisterský obor učitelství na základní škole a od roku 2016 učím. Od roku 2019 pracuji jako učitelka angličtiny v Praze. Během své dlouholeté pedagogické praxe jsem pracovala se studenty mnoha různých schopností a věkových kategorií.

Lenka Nodl

Lenka Nodl

Lenka Nodl

česká učitelka

person icon
Co se mi na Duhovce líbí
 
Duhovka je srdeční záležitost a splněný sen. Není to jen škola, ale skvělý neformální, přátelský a inspirativní prostor pro učitelé, rodiče a zejména děti, které se v krásném, bezpečném, přátelském, a hlavně respektujícím prostředí mohou vzdělávat, prožívat svůj čas a my s nimi. Je to komunita plná úžasných lidí, spojená přátelskými vztahy a společným zájmem. Výuka je bilingvní a řídí se unikátním konceptem, kterým je spojení Montessori pedagogiky s nejmodernějšími poznatky nejen pedagogické vědy.
star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Základem je moje VŠ studium na pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, montessori kurz a probíhající trénink, celoživotní zkušenosti se vzděláváním školním i volnočasovým na základních školách i v kroužcích a táborech, přirozený zájem o edukaci, psychologii, respektující přístup k lidem i přírodě. V neposlední řadě musím určitě vyzdvihnout zkušenosti rodičovské, které jsou pro mne velkou denní školou a stálou příležitostí k posunu.

Šárka Poláková

Šárka Poláková

Šárka Poláková

česká učitelka

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Na Duhovce se mi líbí jedinečný nápad, kterým je propojení montessori metody s bilingvním vzděláváním. Duhovka je místo plné kreativity a respektu k dětem, rodičům i učitelům.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Při práci v Duhovce využívám svých znalostí, které jsem získala při studiu učitelství pro 1.stupeň na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a během studia Montessori kurzu se zaměřením na věkovou skupinu 6 až 12 let. Během své pedagogické praxe jsem se zúčastnila řady zajímavých vzdělávacích kurzů. Nejvíce na mě zapůsobil kurz "Tváří v tvář historii" a vzdělávací program pro mentory. Mé pedagogické působení ovlivnily jistě také mé zájmy, mezi které patří cestování a sport.

Hana Široká

Hana Široká

Hana Široká

česká učitelka

person icon

Proč pracuji v Duhovce

Na Duhovce se mi líbí, že dává dětem možnost svobodného osobního rozvoje. Oceňuji respekt k individuálnímu tempu, podporu kritického myšlení. Kompetitivní prostředí je nahrazeno spoluprací, je podporována kreativita dětí. Věřím, že učení spojené s prožitkem pomáhá vytvářet kvalitní základ pro budoucí život našich dětí.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Mám za sebou studium pedagogiky na Karlově univerzitě, 8letou praxi na prvním stupni ZŠ, 2 roky praxe v montessori škole a 2letý montessori kurz. Jsem také matkou tří dětí. Mezi dětmi tak trávím většinu svého času a to mě nutí přemýšlet, jakými cestami jim zajistit co nejlepší budoucnost. Věřím, že touto cestou jsou kvalitní mezilidské vztahy, svobodná vůle a schopnost být zodpovědný za své činy. Přeji si, aby děti, které mě obklopují, zažívaly krásné chvíle objevování v klidném a podnětném prostředí. Toto prostředí Duhovka vytváří.

Asistenti a budoucí učitelé 1. stupně

Emilia Fereday-Jaskowski

Emilia Fereday-Jaskowski

Emilia Fereday-Jaskowski

asistentka učitele

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Jsem učitelka angličtiny se zkušenostmi z různých vzdělávacích zařízení ve Velké Británii i v zahraničí. Ráda vytvářím poutavé lekce, díky kterým je učení příjemné. Mimo výuku mě baví literatura, studium jazyků a poznávání nových kultur. Duhovku jsem si vybrala kvůli jejímu jedinečnému zaměření na dvojjazyčnost a kulturní integraci. Inovativní přístup školy a její závazek rozvíjet celé dítě mě opravdu zaujaly a souzní s mým vlastním učitelským přístupem.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Vystudovala anglickou literaturu a španělštinu na univerzitě v Readingu a PGCE se statusem kvalifikovaného učitele (QTS) na univerzitě v Exeteru. Jsem také držitelem certifikátu CELTA a absolvovala jsem 120hodinový kurz TEFL, což mě vybavilo praktickými dovednostmi v oblasti výuky angličtiny jako cizího jazyka. 

To mě spolu s mými praktickými zkušenostmi s výukou dobře připravili na mou roli v Duhovce. Mám pocit, že jsem se naučila přizpůsobit různým stylům učení a vytvořit příjemné prostředí pro všechny studenty.

 

Patrik Grúner

Patrik Grúner

Patrik Grúner

asistent učitele

person icon

Proč pracuji v Duhovce

Duhovka je bezpečným prostředím, kde má každý možnost objevit své schopnosti a projevit svoji jedinečnost. Jako velkou výhodu, zde vidím propojení montessori metody s česko-anglickým vzděláváním. Líbí se mi, že je zde oceňován individuální pokrok žáka a podpora jeho kritického myšlení.

star icon

Zkušenosti, které mi v práci pomáhají

Velkou výhodou při práci v Duhovce je má rozmanitá praxe, kterou jsem absolvoval během tří let studia na VOŠ Jabok. Během praxí jsem měl možnost pracovat například s dětmi se specifickými poruchami učení, ADHD, dysfázií, autismem, mentálním či tělesným postižením. Při studiu jsem získal dvouletou praxi v organizaci Nová škola o.p.s. na pozici pedagoga odpoledních klubů a sociálních intervencí v rodinách žáků, kde jsem pracoval jak s dětmi s odlišným mateřským jazykem, tak s dětmi ze sociálně slabších rodin.

Anna Mišurcová

Anna Mišurcová

Anna Mišurcová

asistentka učitele

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Myslím si, že Duhovka je skvělá pro děti, které mají zájem se učit, a dává jim k tomu velký prostor. Zároveň se tak ale děje pod vedením odborníků, kteří je učivem provedou a nastaví jim hranice. Velmi oceňuji, jak se v dětech tímto přístupem rozvíjí tvořivost. Pozoruji na nich, jak je pro ně snadné samostatně přemýšlet a nepotřebují žádné návody. Díky větší svobodě vzdělávání mají velmi otevřenou mysl, z volného prostoru pro tvorbu mají radost a nápady k nim přichází velmi snadno.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Od středoškolských studií jsem hlídala děti nejrůznějšího věku, od vysokoškolských let jsem pracovala v dětských volnočasových klubech (například Dětský koutek Kabinetu múz v Brně). Rok jsem působila jako vychovatelka v lesní školce a následně dva a půl roku jako vychovatelka ve školní družině v ZŠ Štěpánská. Jako dobrovolník jsem docházela také do FOD Klokánek a v současné době jsem přihlášena do programu iniciativy Mezikrok, která se věnuje dětem opouštějícím dětské domovy a jejich následnému zapojení do společnosti.

V současné době studuji obor Sociální pedagogika a sociální práce na VOŠ Dejvická, získala jsem bakalářský titul v oboru Dějiny umění na Masarykově univerzitě.

 

Martina Váňová

Martina Váňová

Martina Váňová

asistentka učitele

person icon

Proč pracuji v Duhovce

Duhovka je pro děti skvělá tím, že jim poskytuje jinou formu výuky než na klasických školách. Učitelé se věnují dětem na 100%. Děti i rodiče dostávají podporu, pomoc a informace ze strany školy. I rodiče jsou součástí školy. Duhovkové děti mají velkou výhodu i v tom, že mohou trávit odpoledne v družině a na školní zahradě nebo využít velký výběr školních odpoledních kroužků.

star icon

Co mi při mé práci pomáhá

Při práci v Duhovce mi velice pomáhá moje dlouholetá praxe, práce s dětmi a mé působení na škole v zahraničí. Tato zkušenost mi pomáhá se dobře orientovat v bilingvním prostředí. Dalším velkým přínosem bylo i mé dlouhodobé cestování po jihovýchodní Asii, kde jsem poznávala lidi rozdílných kultur, návyků i náboženství. Tato životní zkušenost mě posílila a často ji využiji při práci s dětmi. A ještě nejsem u konce - Duhovka mě motivuje si neustále doplňovat vzdělání :)

Od roku 2006 asistent učitele ve škole v zahraničí a pak dále poslední 3 roky v Duhovce. Pedagogické studium - asistent učitele v zahraničí i v ČR.

Stewart Wheeler

Stewart Wheeler

Stewart Wheeler

asistent učitele

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovku jsem si vybral, protože mi sedí a cítím, že bych tady mohl zůstat dlouhodobě. Také jsem měl několik přátel, kteří v Duhovce dříve pracovali a vřele mi ji doporučili.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Co mi pomůže při práci v Duhovce je mé vzdělání, vysokoškolský titul a certifikát z učitelství. Také moje předchozí práce v České republice na letních anglických táborech a výuka odpoledních kurzů s mladými studenty.

Jakub Žítek

Jakub Žítek

Jakub Žítek

asistent učitele

Učitelé 2. stupně

Jan Čermák

Jan Čermák

Jan Čermák

český učitel

person icon

Proč pracuji v Duhovce

Nadšení pro práci okolo dětí. Genius loci - zvláštní kouzlo místa, díky kterému nechodím "do práce", ale stále "do školy". Společné objevování, jak dětem zpřístupnit a zpříjemnit cestu k vědění.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Nejvíce mi pomáhá praxe s různými typy dětí. Od bystrých a rychlých tahounů, až po ty, kteří s učením více či méně bojují. A také určitě zkušenost z Tanzanie, kde jsem se naučil trpělivosti, když jsem čekal 16 hodin na zpožděný vlak. :)

A samozřejmé mé vzdělání a praxe:

  • 7 let praxe (z toho 4 roky v montessori prostředí)
  • Monte kurzy: Čeština pro průzkumníky (Montessori ČR), AMI Montessori 12-18 workshop (Jenny Marie Höglund), Jak založit Montessori třídu (ZŠ Montessori Kladno), přednáška Claus-Dieter Kaul - Montessori 12-18.
  • Ostatní kurzy: Filosofie pro děti P4C, Komplexní práce s třídním kolektivem, Badatelsky orientované vyučování, Práce s chybou v českém jazyce, Sloh bez obav, Šikana.
Michaela Freyová

Michaela Freyová

Michaela Freyová

učitelka fyziky a chemie

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovku vnímám jako fajn prostředí pro děti a jejich rodiče. Líbí se mi otevřená komunikace a pěkné prostory pro výuku. Bude ještě lepší až se dokončí nová výstavba. Práce v Duhovce mi umožňuje propojit teorii s praxí.

star icon

Co mi při práci nejvíc pomáhá

Vzhledem k tomu, že učím fyziku a chemii, tak je to kromě vystudování technické školy i praxe v různých firmách. Práce v zahraničních západoevropských firmách mi pomohla nahlížet na řešení různých situací jinýma očima. Dále se účastním seminářů týkající se montessori filosofie. V neposlední řadě i pozice trenéra v orientačním běhu.

Timothy Paul Googde-Hort

Timothy Paul Googde-Hort

Timothy Paul Googde-Hort

anglický učitel

Pavel Haase

Pavel Haase

Pavel Haase

učitel matematiky

Daryl Harrison

Daryl Harrison

Daryl Harrison

anglický učitel

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovku jsem si vybral, protože vize a hodnoty školy odrážejí mé vlastní a jsem opravdu nadšený z možnosti učit montessori metodou.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Nejdůležitější částí mých životních zkušeností, které mi při práci v Duhovce nejvíce pomohou, je můj pozitivní přístup k žákům, jejich vzdělávání a touha neustále zlepšovat své vyučovací metody.

Kristýna Přikrylová

Kristýna Přikrylová

Kristýna Přikrylová

česká učitelka

person icon

Proč pracuji v Duhovce

V Duhovce se děti podílejí na chodu školy, vytvářejí si prostředí, ve kterém se budou učit a trávit svůj čas, společně o něj pečují. Líbí se mi, že učitel je spíš v roli průvodce a učí děti samostatnosti.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Baví mě vymýšlení nových aktivit ve výuce. Inspirací k výuce Kosmické výchovy je pro mě cestování po Evropě. Nejlepší praxí je mi výchova mých pěti dětí :) Vystudovala jsem MFF UK - Mgr. (v oboru matematika - informatika). Praxi jsem získala v oboru Ma/Programování na gymnáziu (4 roky), na MFF UK (2 roky), ve Scio škole (1 rok), v Montessori škole Na dlouhém lánu (2 roky), v Duhovce (1 rok) a během 6 víkendových kurzů od Clause Dietera Kaula.

Tannia Ríos

Tannia Ríos

Tannia Ríos

učitelka španělštiny

Jan Tichý

Jan Tichý

Jan Tichý

český učitel

Květa Vrzáčková

Květa Vrzáčková

Květa Vrzáčková

česká učitelka

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovka je škola, kam děti rády chodí. Umožňuje jim individuálně bilingvně rozvíjet své schopnosti a dovednosti. Vede je k přebírání zodpovědnost za své vzdělávání.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Na bilingvním Rakouském gymnáziu jsem získala neocenitelný základ akademických znalostí a nadšení pro vzdělávání. Při studiu v USA jsem si rozšířila obzory a vypilovala angličtinu. Na právnické fakultě jsem získala schopnost systematického a logického přístupu k řešení problémů. Mé vlastní děti mne naučily, že život je pestrý a nejdůležitější je trpělivý láskyplný přístup. A za posledních 12 let pedagogické praxe na waldorfských školách jsem vše mohla bohatě trénovat. Jsem absolventka programu Učitel naživo.

Asistenti 2. stupně

Běla Bílková

Běla Bílková

Běla Bílková

asistentka učitele

Marie Jandlová

Marie Jandlová

Marie Jandlová

asistentka učitele

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Vybral jsem si Duhovku, protože mě zaujal její přístup ke vzdělávání, který klade důraz na individualitu a rozvoj každého dítěte. Líbí se mi, že se zaměřuje na montessori metodu, která podporuje samostatnost, kreativitu a přirozenou zvědavost dětí.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Při práci v Duhovce mi nejvíce pomáhají mé zkušenosti z předchozího působení jako asistentka pedagoga na základní škole, kde jsem měla možnost pracovat s dětmi a rozvíjet jejich dovednosti.

Absolvovala jsem kurz asistenta pedagoga a studuji bakalářské studium, obor angličtina a základy společenských věd.

Jan Marek

Jan Marek

Jan Marek

asistent učitele

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Rád bych v Česku viděl více škol, které se snaží v dětech podporovat jejich přirozenou schopnost učit se, které je učí věci chápat, ne pouze memorovat. Jako důležité vidím to, aby viděly věci v souvislostech a dokázaly své znalosti obratně využít, až se jim to bude skutečně hodit. Kritické myšlení a schopnost přizpůsobit se budou nejdůležitějšími schopnostmi 21. století. A podporu přesně těchto vlastností jsem našel v Duhovce.

star icon

Co mi při mé práci pomáhá

Znovunalezení smyslu a touhy působit ve vzdělávání. Taky poznatky z cest po Evropě, studium učitelství na Jihočeské univerzitě nebo třeba práce jako asistent pedagoga v radošovické MŠ či jako doučující češtiny a matiky.

Gabriela Matoušková

Gabriela Matoušková

Gabriela Matoušková

učitelka tělesné výchovy

asistentka učitele

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovka mi dává možnost být učitelkou, která své žáky respektuje, přistupuje k nim individuálně, a může tak bezpečně rozvíjet schopnosti a dovednosti, ke kterým mají nadání.

star icon

Mé vzdělání a zkušenosti

Vystudovala jsem VOŠ obor sociální pedagogika a momentálně studuji na pedagogické fakultě obor tělesná výchova a sport. Rok jsem žila v Itálii, kde jsem profesionálně hrála fotbal.

Hana Nabawy

Hana Nabawy

Hana Nabawy

asistenka učitele

Michaela Marie Skřepská

Michaela Marie Skřepská

Michaela Marie Skřepská

asistentka učitele

Další učitelé

Olga Kozánková

Olga Kozánková

Olga Kozánková

učitelka hudební výchovy

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovka mě nadchla svojí otevřeností, respektujícím a vstřícným prostředím. Mám ráda otevřenost, přátelskost a kreativitu duhovkových dětí. Baví mě tady objevovat nové cesty ve výuce hudby ve spojitosti s montessori pedagogikou, s projekty, vzdělávacími akcemi nebo spoluprací s kolegy.

star icon

Co mi v mé práci pomáhá

Hudbu učím 25 let, mám praxi v ZUŠ, v ZŠ nebo na Pedagogické fakultě. Velmi ráda dělám hudební workshopy pro děti v rámci různých projektů, hudebních festivalů a ve spolupráci s oddělením vzdělávacích programů České filharmonie.

Absolvovala jsem Pedagogickou fakultu UK v Praze. Snažím se neustále se dále vzdělávat oblasti hudební pedagogiky nebo pedagogických trendů. Významnými „učiteli“ jsou mi děti (nejen ty vlastní).

Gabriela Matoušková

Gabriela Matoušková

Gabriela Matoušková

učitelka tělesné výchovy

asistentka učitele

person icon

Co se mi na Duhovce líbí

Duhovka mi dává možnost být učitelkou, která své žáky respektuje, přistupuje k nim individuálně, a může tak bezpečně rozvíjet schopnosti a dovednosti, ke kterým mají nadání.

star icon

Mé vzdělání a zkušenosti

Vystudovala jsem VOŠ obor sociální pedagogika a momentálně studuji na pedagogické fakultě obor tělesná výchova a sport. Rok jsem žila v Itálii, kde jsem profesionálně hrála fotbal.

Jan Pokorný

Jan Pokorný

Jan Pokorný

učitel IT

Lucie Rogozová

Lucie Rogozová

Lucie Rogozová

učitelka tělesné výchovy

Vlaďka Šťastná - Happy

Vlaďka Šťastná - Happy

Vlaďka Šťastná - Happy

učitelka výtvarné výchovy

person icon

Proč pracuji v Duhovce

Způsob práce, propojení, spolupráce na projektech. Ten proces, ta cesta, vše propojit, umožnit dětem zkušenost i mít přehled, dát vše do souvislostí. Tvůrčí svoboda, hledání inspirace, radost a naplnění, bez ohledu na výsledek. KREATIVITA, možnost reagovat na aktuální kulturní dění, výročí a výstavy. Jestliže chcete cokoliv poznat? Zúčastněte se toho.

star icon

Zkušenosti, které mi v práci pomáhají

Asi to, že jsem měla možnost pracovat v různém tvůrčím prostředí. Realizovat a koordinovat projekty - výstavy, festivaly , PR akce, výtvarné workshopy, autorská čtení. Práce v nakladatelství, v nadaci a neziskovém sektoru. Loutkové divadlo a tvorba loutek a výroba kostýmů. Možnost pracovat ve školákách, školách, nadacích a mateřských centrech. Organizování táborů. Cesty po světě a různý způsob práce a pohled na ní. Ale vždy!?..Vlastní odpovědnost, tvůrčí svoboda, kreativita i pokora. To vše mi stále pomáhá, baví a naplňuje při práci s dětmi, i v našem ateliéru...

  • Naši učitelé
  • Tým družiny
  • Vedení školy
  • Další důležití lidé
Logo Duhovka

Základní škola Duhovka, s.r.o.

Nad Kajetánkou 134/9

169 00 Praha 6 - Břevnov

+420 220 303 821

info@duhovkaskola.cz

O škole

Vzdělávací program

První stupeň

Druhý stupeň

Přijímání dětí

Naši učitelé

Galerie

Ceník

Duhovka Group

Mateřská škola Duhovka

Gymnázium Duhovka

Institut Duhovka

Kariéra v Duhovce

Sledujte nás

Facebook link logo Instagram link logo Youtube link logo

Info o zpracování osobních údajů (GDPR)

Informace ze zákona

© 2022 Základní škola Duhovka, s.r.o. - 2025 websites.2.footer.instutionCopyright2

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas. Ochrana soukromí – cookies

Ochrana oznamovatelů