Učitelé 1. - 3. třídy

Tariqun Nabi Choudhury
Tariqun Nabi Choudhury
anglický učitel

Co mi na Duhovce líbí
Duhovka je jedinečná škola, kde mohou žáci postupovat svým vlastním tempem. Učitelé jim to usnadňují tím, že observují každé dítě a vytvářejí bezpečné a příjemné prostředí, v němž je chybování součástí procesu učení, takže se není čeho bát. Výuka probíhá ve věkově smíšených třídách a každému dítěti je dopřán dostatek péče a podpory v jeho sociálním a emocionálním rozvoji.

Co mi v mé práci pomáhá
Studoval jsem učitelství angličtiny jako druhého jazyka a vyrostl jsem v Anglii. Můj čtyřletý syn je bilingvní (angličtina a čeština). To mi dává jedinečnou perspektivu při pozorování a výuce našich žáků. Díky tomu, že jsem před svou zkušeností v Duhovce pracoval 9 let na mezinárodní škole v Praze, mám dobré základy pro práci s žáky, kteří pocházejí z různých prostředí a mají individuální potřeby. Mám zkušenosti s britským státním a mezinárodním vzdělávacím systémem a mám pocit, že můj vlastní styl výuky je v souladu s většinou montessori principů. Montessori pomůcky byly pro mne zcela nové a stále objevuji, jak přínosné jsou při internalizaci dovedností a znalostí. S vedoucími učiteli angličtiny na prvním stupni se neustále společně zamýšlíme nad tím, jakým způsobem pracovat a jaká mít očekávání od našich studentů, kteří mají angličtinu jako druhý jazyk, jsou bilingvní nebo jsou rodilí mluvčí angličtiny.

Roisin Judd
Roisin Judd
anglická učitelka

Co se mi na Duhovce líbí
Duhovka mě zaujala svou orientací na komplexní rozvoj žáků. Pro práci v Duhovce jsem rozhodla kvůli tomu, jaký důraz škola klade na sociální a emocionální pohodu dětí, nejen na jejich studijní výsledky. Vidím, že v dětech podporuje rozvoj všestranných a vyrovnaných osobností, které chápou svou vrozenou hodnotu a hodnotu, kterou mají pro širší komunitu. Zapojení rodičů do školní komunity je další jedinečnou charakteristikou Duhovky, protože skutečně oživuje montessori zaměření na komunitu. Jsem teprve na začátku své cesty v Duhovce, ale těším se na vše, co nabízí!

Jaké zkušenosti mi v práci pomáhají
Pracovala jsem v různých školkách v Anglii, získala jsem kvalifikaci v oboru předškolní výchovy, dále kvalifikaci TEFL v Praze, včetně doplňkového kurzu Výuka mladých žáků. Pracovala jsem v bilingvní mateřské škole v Praze, která vyznávala hodnoty souznějící s montessori přístupem a účastním se montessori výcviku. Měla jsem možnost pracovat s dětmi v různých prostředích, čímž jsem si vypěstovala neocenitelnou dovednost flexibility – jsem si jistá, že se mi to během mého působení v Duhovce bude velmi hodit, protože flexibilitu vyžadují nejen individuální potřeby dětí a třídy, ale také bilingvní přístup při práci s ostatními učiteli. Budu těžit i ze zkušeností s výukou angličtiny jako cizího jazyka zde v České republice, protože vím, jak podpořit děti s různou úrovní angličtiny – a jak to udělat zábavně.

Tanya Linnegar
Tanya Linnegar
anglická učitelka

Proč pracuji v Duhovce
Montessori přístup jsem objevila díky touze zkoumat alternativní, inovativní výukové přístupy a zlepšovat své vlastní vzdělávací metody. V červnu 2021 jsem na ZŠ Duhovka začala pracovat jako asistentka pedagoga, a právě dokončuji Montessori výcvik pro učitele Lower Elementary. V únoru 2022 jsem s nadšením nastoupila na pozici anglické třídní učitelky a těším se na tuto další kapitolu.

Co mi v mé práce pomáhá
Pocházím ze slunné Jihoafrické republiky. Získala jsem bakalářský titul (BFA) na Univerzitě umění a designu Emily Carr ve Vancouveru v Kanadě. Vždy jsem měla velký respekt k dětem a ráda jsem pracovala s dětmi napříč kulturami na různých pozicích, nejprve jako au pair v Chicagu a poté v roli pečovatelky v USA a Kanadě. Po přestěhování do České republiky jsem začala učit angličtinu ve třídě 2 - 3letých dětí v bilingvní mateřské škole ve Staré Boleslavi, následně jsem se stala učitelkou první třídy na bilingvní základní škole v Brandýse nad Labem, kde jsem také učila angličtinu ve třetí třídě a výtvarnou výchovu v 1. - 3. třídě. S radostí jsem se také podílela na plánování a vedení kreativních programů letních táborů. Nadšeně začleňuji do výuky svou vášeň pro umění a kreativitu, kdykoli je to možné. Ráda inspiruji studenty k lásce ke čtení. Když zrovna neučím, můžete mě společně s mou kočkou najít ponořenou do dobré knihy nebo na cestách, v galerii nebo při fotografování.

Marie Medonis
Marie Medonis
anglická učitelka

Co mám na Duhovce ráda
Myslím, že Duhovka je pro děti skvělá, protože vychází z Montessori pedagogiky – „a následuje dítě“. Takže nezáleží na tom, na jaké úrovni se dítě nachází po akademické či sociální stránce, když vstoupí do třídy, má možnost růst a rozvíjet se. Dítě na prvním stupni základní školy je velmi společenské a montessori přístup zaměřený na mírovou výchovu mu pomáhá získat sociální dovednosti, ze kterých bude těžit po celý život. Tento pocit jistoty, kdy je dítě schopno zvládat sociální situace, má velký vliv na jeho akademické učení. Také způsob, jakým je učivo prezentováno prostřednictvím názorných pomůcek, umožňuje dítěti přecházet od konkrétní roviny k abstraktní.

Co mi v mé práci pomáhá
Jsem montessori průvodkyní už šestnáct let a je to pro mě životní styl. Práce průvodce spočívá v tom, že nejprve formuje sám sebe, a teprve potom může něco předávat dítěti. Montessori metoda podporuje mou touhu učit se celý život a baví mě učit se po boku dítěte. Když se dítě zeptá: „Co to je?“, moje odpověď zní: „Nevím, chceš to zjistit?“

Pavel Nechuta
Pavel Nechuta
český učitel

Proč pracuji v Duhovce
Duhovka je pro děti skvělá, protože jim umožňuje svobodně se rozvíjet v různorodých oblastech a zároveň jim dává vědomosti a dovednosti potřebné pro dnešní svět. Konkrétně je to určitě angličtina, rozvoj spolupráce a pohled na svět bez předsudků. Zároveň dětem tento svobodný přístup přináší rozvoj vlastní zodpovědnosti a aktivní přístup k vlastnímu vzdělávání.

Co mi v mé práci pomáhá
Určitě nejvíc mi pomáhá vystudovaný obor, tedy učitelství pro 1.st. na Ped. f. UK, který mi dává nezbytný 'grunt', tzn. teoretické základy týkající se pedagogiky obecně i jednotlivých předmětů. Kromě toho mi samozřejmě pomohly také specializované kurzy jako třeba Dramatická výchova pro učitele a různé další semináře a knihy týkající se alternativního vzdělávání. A v neposlední řadě je to i 7 let praxe v klasické škole a výchova tří vlastních dětí, které mi pomáhají udržovat si na oblast vzdělávání realistický pohled.

Eliška Obermajerová
Eliška Obermajerová
česká učitelka

Proč pracuji v Duhovce
V Duhovce pracuji ráda, protože mám možnost více individuálně pracovat s dětmi a tento osobnější přístup mi dává větší smysl. Škola mi umožňuje rozvoj jak v jazykových dovednostech, tak i v dalším vzdělávání o montessori systému. Určitě mi také vyhovuje bilingvální prostředí a nutnost spolupráce s rodilým mluvčím v každodenním životě.

Co mi v mé práci pomáhá
Jsem dcerou učitelky a tak jsem měla k této profesi vždy blízko. S dětmi pracuji již od 16 let, kdy jsem začala jezdit na tábory nejdříve jako praktikat a později jako vedoucí, což mě dovedlo k volbě vysoké školy a to Učitelství pro první stupeň ZŠ. K montessori metodice a jejímu systému jsem se dostala až během učitelského praktika na ZŠ Na Beránku, kdy jsem si dala za úkol pochopit vnitřní systém montessori školy. Od té doby už vím, kde je mé místo.
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, Pedf UK, 2,5 roku montessori praxe v ZŠ a montessori kurz AMS 6-9.

Kristýna Pucci
Kristýna Pucci
česká učitelka

Proč pracuji v Duhovce
Duhovka.. Místo s příjemnou atmosférou a úžasnými lidmi. Místo, kde se ke každému přistupuje s respektem i důvěrou. Místo, kde se klade důraz na individuální přístup a ne na výkon. Žádné stresující prostředí, ale kvalitní podmínky pro každé dítě.

Co mi v mé práci pomáhá
Studium na pedagogické fakultě, zkušenosti s dětmi v zahraničí, pedagogická praxe v Duhovce od roku 2016, mezinárodní Montessori kurz a v neposlední řadě moje děti, to vše mi dává základ pro mou práci učitele.

Olivia Spousta
Olivia Spousta
anglická učitelka

Co se mi na Duhovce líbí
V Duhovce si klademe za cíl poskytovat dětem individuální výuku, která pro ně představuje výzvu v akademické oblasti a zároveň podporuje zdravé sebevědomí a pohodu. Naše třídy jsou dynamické a plné života a pohybu. Děti mají příležitost k aktivnímu kooperativnímu a prožitkovému učení, svobodnému tvůrčímu projevu a mají prostor pro individuální hluboké soustředěné rozjímání. Podporujeme děti v kladení otázek, kritickém myšlení a přebírání odpovědnosti za vlastní učení a v zapojení do širší respektující komunity.

Co mi v mé práci pomáhá
S dětmi pracuji více než 25 let. Posledních 10 let učím na Základní škole Duhovka a předtím jsem asi 2 roky působila v MŠ Duhovka. Mám bakalářský titul z teologie a certifikát AMI pro třídy Lower Elementary. Můj způsob výuky významně ovlivnilo to, že jsem matka, ráda tvořím, souzním s montessori přístupem, mám více než 20letou praxi ve školství - oblasti důležité pro společnost a také fakt, že žiji přes deset let v zahraničí. Každá z těchto životních zkušeností podpořila mé tvůrčí dovednosti při řešení problémů, povědomí o komunitě, odpovědnost a empatický a respektující přístup k sobě i k druhým, bez ohledu na věk! To je to, oč se snažím a zároveň jsou to vlastnosti, které jsou v Duhovce podporovány.

Michaela Sychrová
Michaela Sychrová
česká učitelka

Proč pracuji v Duhovce
Práce v Duhovce mě hluboce naplňuje, protože díky ní je pro mne každý den jiný, plný překvapení a nových výzev. Díky dětem se nikdy nenudím, každý den se učím nové věci a často se dovídám i něco o sobě. V Duhovce jsem našla skvělý tým nadšených lidí, kteří jsou vždy otevřeni novým myšlenkám a nápadům.

Co mi v mé práci pomáhá
Při práci v Duhovce čerpám mimo jiné ze spolupráce s profesorem Hejným pod jehož vedením jsem měla tu čest psát svou diplomovou práci. Profesor Hejný mi poskytl skvělou průpravu pro mou budoucí učitelskou praxi a nový pohled na chápání přístupu učitele a žáka vůbec. Díky němu jsem pochopila, jak velkým přínosem je pro děti vlastní objevování, hledání neobvyklých cest a vlastních způsobů řešení. Při práci s dětmi mi pomáhá také každodenní praxe s mými vlastními dětmi školního věku, které mi ochotně poskytují cennou zpětnou vazbu.

Hana Široká
Hana Široká
česká učitelka

Proč pracuji v Duhovce
Na Duhovce se mi líbí, že dává dětem možnost svobodného osobního rozvoje. Oceňuji respekt k individuálnímu tempu, podporu kritického myšlení. Kompetitivní prostředí je nahrazeno spoluprací, je podporována kreativita dětí. Věřím, že učení spojené s prožitkem pomáhá vytvářet kvalitní základ pro budoucí život našich dětí.

Co mi v mé práci pomáhá
Mám za sebou studium pedagogiky na Karlově univerzitě, 8letou praxi na prvním stupni ZŠ, 2 roky praxe v montessori škole a 2letý montessori kurz. Jsem také matkou tří dětí. Mezi dětmi tak trávím většinu svého času a to mě nutí přemýšlet, jakými cestami jim zajistit co nejlepší budoucnost. Věřím, že touto cestou jsou kvalitní mezilidské vztahy, svobodná vůle a schopnost být zodpovědný za své činy. Přeji si, aby děti, které mě obklopují, zažívaly krásné chvíle objevování v klidném a podnětném prostředí. Toto prostředí Duhovka vytváří.
Učitelé 4. - 5. třídy

Dylan Edwards
Dylan Edwards
anglický učitel

Co se mi na Duhovce líbí
Líbí se mi komunita v Duhovce. Téměř všichni jsou veselí a rádi si pomáhají, mezi kolegy i ve škole panuje dobrá energie. Také děti v našem prostředí, ve třídě i ve škole cítí pozitivní energii.

Co mi v mé práci pomáhá
Strávil jsem mnoho let koučováním, prací s mladými lidmi a zjistil jsem, že je třeba zajistit, aby se dítě cítilo dobře a bylo ochotné spolupracovat, aby byl zajištěn stabilní a efektivní základ učení. Absolvoval jsem AMS Montessori výcvik vedený Judy Luman.

Alena Knotková
Alena Knotková
česká učitelka

Proč pracuji v Duhovce
Duhovka dětem umožňuje s nadšením poznávat svět a učit se o něm v souvislostech. Je bezpečným prostředím, kde každý má možnost objevit své schopnosti a projevit svoji jedinečnost. Učí děti najít své místo na světě, být odpovědný ke své práci a respektovat ostatní.

Co mi v mé práci pomáhá
Baví mne pracovat s dětmi, společně s nimi objevovat svět a zažívat fascinaci poznáním... Po ukončení studia Učitelství I. stupně a oboru Výchovná dramatika jsem mnoho let pracovala jako učitelka ve Škole Hrou. Během práce v Duhovce jsem dokončila Montessori trénink (pro věk 6 - 12 let). Mám tři velké děti, které mne každý den také učí něco nového. Svět je pro mne fascinující mozaikou, kde každý kamínek má své jedinečné a neopakovatelné místo. Vzdělání: Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, Dramatická výchova, AMS Elementary I-II, AMI Kosmická výchova na ZŠ (lekt. Kay Baker), Montessori v českém jazyce (Montessori ČR)

Jocelyn Lluesma
Jocelyn Lluesma
anglická učitelka

Proč pracuji v Duhovce
Myslím, že Duhovka je skvělým místem pro učení a rozvoj dětí. Prostředí je vytvořeno tak, aby vyhovovalo jejich potřebám, podporovalo jejich zvídavost a aby měly možnost přicházet na odpovědi samy. Duhovka dětem také pomáhá rozvíjet nezávislost a zájem.

Co mi při mé práci pomáhá
Díky práci v Duhovce nacházím způsoby, jak využít své předchozí vzdělání a obecné životní dovednosti. Pozoruji třídu a provádím hodnocení na základě toho, co vím o vývoji a vzdělávání dětí. Mohu dětem také pomáhat procvičovat a rozvíjet nezbytné celoživotní dovednosti v oblastech, jako je praktický život a sociálně-emoční rozvoj.

Cassandra Moore
Cassandra Moore
anglická učitelka

Lenka Nodl
Lenka Nodl
česká učitelka


Co mi v mé práci pomáhá
Základem je jistě moje VŠ studium na pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, celoživotní zkušenosti se vzděláváním školním i volnočasovým na základních školách i v nejrůznějších kroužcích, přirozený zájem o respektující přístup k lidem i přírodě a v neposlední řadě musím vyzdvihnout zejména zkušenosti rodičovské, které jsou pro mne denní škola a stálá příležitost k posunu.

Šárka Poláková
Šárka Poláková
česká učitelka

Co se mi na Duhovce líbí
Na Duhovce se mi líbí jedinečný nápad, kterým je propojení montessori metody s bilingvním vzděláváním. Duhovka je místo plné kreativity a respektu k dětem, rodičům i učitelům.

Co mi v mé práci pomáhá
Při práci v Duhovce využívám svých znalostí, které jsem získala při studiu učitelství pro 1.stupeň na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a během studia Montessori kurzu se zaměřením na věkovou skupinu 6 až 12 let. Během své pedagogické praxe jsem se zúčastnila řady zajímavých vzdělávacích kurzů. Nejvíce na mě zapůsobil kurz "Tváří v tvář historii" a vzdělávací program pro mentory. Mé pedagogické působení ovlivnily jistě také mé zájmy, mezi které patří cestování a sport.
Asistenti a budoucí učitelé 1. stupně

Karin Drozdová
Karin Drozdová
asistentka učitele

Proč pracuji v Duhovce
V Duhovce učíme ve strukturovaném výukovém prostředí navrženém tak, aby usnadnilo dětem jejich sebeřízené učení. Vzdělání se tak stává velkou cestou seberealiace a sebeuvědomění. Líbí se mi prostředí Duhovky, protože podporuje a naplňuje zvídavost dětí. Učitel je průvodce, který otevírá mnoho různých cest, učí názornou ukázkou, nikoliv opravováním. Nepřímá výuka a nenucené učení jsou přirozeným přínosem jedinečného prostředí tříd Duhovky.

Co mi pomáhá při mé práci
Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu Ostravské Univerzity obor Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Deset let jsem vyučovala anglický jazyk na 1. stupni základní školy Vladislava Vančury na Praze 5 - Zbraslavi. Získala jsem zde potřebné zkušenosti, které mi při práci v bilingvním montessori prostředí Duhovky velmi pomáhají. V současnosti absolvuji výcvik Montessori Teacher Education Program.

Patrik Grúner
Patrik Grúner
asistent učitele

Proč pracuji v Duhovce
Duhovka je bezpečným prostředím, kde má každý možnost objevit své schopnosti a projevit svoji jedinečnost. Jako velkou výhodu, zde vidím propojení montessori metody s česko-anglickým vzděláváním. Líbí se mi, že je zde oceňován individuální pokrok žáka a podpora jeho kritického myšlení.

Zkušenosti, které mi v práci pomáhají
Velkou výhodou při práci v Duhovce je má rozmanitá praxe, kterou jsem absolvoval během tří let studia na VOŠ Jabok. Během praxí jsem měl možnost pracovat například s dětmi se specifickými poruchami učení, ADHD, dysfázií, autismem, mentálním či tělesným postižením. Při studiu jsem získal dvouletou praxi v organizaci Nová škola o.p.s. na pozici pedagoga odpoledních klubů a sociálních intervencí v rodinách žáků, kde jsem pracoval jak s dětmi s odlišným mateřským jazykem, tak s dětmi ze sociálně slabších rodin.

Jana Holzerová
Jana Holzerová

Brooke Johnson
Brooke Johnson
asistentka učitele

Lucie Rogozová
Lucie Rogozová
asistentka učitele

Michaela Sálusová
Michaela Sálusová
česká učitelka

Proč pracuji v Duhovce
Líbí se mi, že v naší škole je učitel v roli průvodce a partnera dětí. Otevírá jim okno poznání a pomáhá jim zvládnout každodenní výzvy. Duhovka je důkazem, že učení nemusí být nuda.

Co mi při mé práci pomáhá
Při práci v Duhovce mi pomáhají pedagogické znalosti z university i zkušenosti z učitelské praxe. Při komunikaci s kolegy a žáky z bilingvní prostředí využiji hlavně své vědomosti z jazykové školy v Brightonu.

Martina Váňová
Martina Váňová
asistentka učitele

Proč pracuji v Duhovce
Duhovka je pro děti skvělá tím, že jim poskytuje jinou formu výuky než na klasických školách. Učitelé se věnují dětem na 100%. Děti i rodiče dostávají podporu, pomoc a informace ze strany školy. I rodiče jsou součástí školy. Duhovkové děti mají velkou výhodu i v tom, že mohou trávit odpoledne v družině a na školní zahradě nebo využít velký výběr školních odpoledních kroužků.

Co mi při mé práci pomáhá
Při práci v Duhovce mi velice pomáhá moje dlouholetá praxe, práce s dětmi a mé působení na škole v zahraničí. Tato zkušenost mi pomáhá se dobře orientovat v bilingvním prostředí. Dalším velkým přínosem bylo i mé dlouhodobé cestování po jihovýchodní Asii, kde jsem poznávala lidi rozdílných kultur, návyků i náboženství. Tato životní zkušenost mě posílila a často ji využiji při práci s dětmi. A ještě nejsem u konce - Duhovka mě motivuje si neustále doplňovat vzdělání :)
Od roku 2006 asistent učitele ve škole v zahraničí a pak dále poslední 3 roky v Duhovce. Pedagogické studium - asistent učitele v zahraničí i v ČR.
Učitelé 2. stupně

Jan Čermák
Jan Čermák
český učitel

Proč pracuji v Duhovce
Nadšení pro práci okolo dětí. Genius loci - zvláštní kouzlo místa, díky kterému nechodím "do práce", ale stále "do školy". Společné objevování, jak dětem zpřístupnit a zpříjemnit cestu k vědění.

Co mi v mé práci pomáhá
Nejvíce mi pomáhá praxe s různými typy dětí. Od bystrých a rychlých tahounů, až po ty, kteří s učením více či méně bojují. A také určitě zkušenost z Tanzanie, kde jsem se naučil trpělivosti, když jsem čekal 16 hodin na zpožděný vlak. :)
A samozřejmé mé vzdělání a praxe:
- 7 let praxe (z toho 4 roky v montessori prostředí)
- Monte kurzy: Čeština pro průzkumníky (Montessori ČR), AMI Montessori 12-18 workshop (Jenny Marie Höglund), Jak založit Montessori třídu (ZŠ Montessori Kladno), přednáška Claus-Dieter Kaul - Montessori 12-18.
- Ostatní kurzy: Filosofie pro děti P4C, Komplexní práce s třídním kolektivem, Badatelsky orientované vyučování, Práce s chybou v českém jazyce, Sloh bez obav, Šikana.

Michaela Freyová
Michaela Freyová
učitelka fyziky a chemie

Kaitlin Griffith
Kaitlin Griffith
anglická učitelka

Naomi Hinton
Naomi Hinton
anglická učitelka

Kristýna Přikrylová
Kristýna Přikrylová
česká učitelka

Proč pracuji v Duhovce
V Duhovce se děti podílejí na chodu školy, vytvářejí si prostředí, ve kterém se budou učit a trávit svůj čas, společně o něj pečují. Líbí se mi, že učitel je spíš v roli průvodce a učí děti samostatnosti.

Co mi v mé práci pomáhá
Baví mě vymýšlení nových aktivit ve výuce. Inspirací k výuce Kosmické výchovy je pro mě cestování po Evropě. Nejlepší praxí je mi výchova mých pěti dětí :) Vystudovala jsem MFF UK - Mgr. (v oboru matematika - informatika). Praxi jsem získala v oboru Ma/Programování na gymnáziu (4 roky), na MFF UK (2 roky), ve Scio škole (1 rok), v Montessori škole Na dlouhém lánu (2 roky), v Duhovce (1 rok) a během 6 víkendových kurzů od Clause Dietera Kaula.
Asistenti 2. stupně

Adéla Hájková
Adéla Hájková
asistetka učitele

Gabriela Matoušková
Gabriela Matoušková
asistentka učitele

Drew Taylor
Drew Taylor
anglický učitel

Proč pracuji v Duhovce
Na Duhovce mám rád multikulturní prostředí. Při výuce zde spolupracují lidé z mnoha různých kultur. Líbí se mi také flexibilita školy a zaměstnanců, především to, jak se Duhovka dokáže přizpůsobit rychle se měnícím okolnostem.

Co mi při mé práci pomáhá
Nejvíce mi pomohlo vzdělání a životní zkušenosti, které jsem získal, když jsem spolupracoval s ostatními kolegy. Každá třída v Duhovce tvoří tým, dokonce více než v jiných školách, a to díky dvojjazyčnému charakteru školy. Mám také pocit, že mi velmi pomohly mé zkušenosti z oblasti IT. Ačkoliv nejsem učitel IT, těší mě, že mohu přispívat k organizaci výuky ve třídě svými vlastními dovednostmi.

Simona Vosáhlová
Simona Vosáhlová
asistentka učitele

Proč pracuji v Duhovce
Duhovka je místo, kde se děti mohou rozvíjet způsobem, který je vlastní montessori metodě. Samostatnost, seberegulare, sebereflexe; dovednosti, které jsou často na státních školách ponechány k samovolnému progresu, jsou na Duhovce považovány za klíčové a součástí školního kurikula - dítě se učí respektovat a pracovat nejen s ostatními a svým prostředím, ale také samo se sebou - poznává se a své učební styly, uči se ocenit hodnotu samo sebe a své práce. Duhovka cílí na rozvoj dovedností a kompetencí, které děti potřebují a využijí nejen ve studijním, ale také osobním a (budoucím) pracovním životě. U nás jsou děti samy sebou a pracují na cestě ke svému ještě lepšímu já.

Při mé práci v Duhovce mi pomáhá
- diplom z obecná didaktiky, výuka angličtiny jako cizího jazyka, lingvistiky (náuky o jazyku) a anglické dějiny (historie, literatura, hudba, kultura)
- práce s dětmi se speciálními potřebami a dětmi se specifickými potřebami k učení
- dlouhodové profesní i osobní zkušenosti s praxí s dětmi (včetně dětí s SPU) v kontextu dětských táborů, organizace výletů, ale také výuky angličtiny pro 6. a 7. ročník na státní škole