Duhovka - small logo
duhovka škola
EN
  • Group
  • Jesle a školka
  • Základní škola
  • Gymnázium
  • Institut
  • Karíéra
  • Duhovka Weby
    • Duhovka Group
    • Mateřská škola Duhovka
    • Gymnázium Duhovka
    • Institut Duhovka
    • Kariéra v Duhovce
  • User icon
    Přihlášení
    • Moje Zóna
  • EN
  • User icon
    • Moje Zóna
  • O nás
    • O škole
    • Hodnoty Duhovky
    • Montessori metoda
    • Česko-anglická výuka
    • Vzdělávací plán
    • Profil absolventa
    • Rodiče a přátelé školy
    • Projekty a dokumenty
  • Programy
    • První stupeň
    • Druhý stupeň
  • Služby
  • Tým
    • Naši učitelé
    • Tým družiny
    • Vedení školy
    • Další důležití lidé
  • Galerie
  • Pro zájemce
    • Přijímání do 1. stupně
    • Přijímání do 2. stupně
    • Možnosti návštěvy školy
    • Praktické informace
    • Ceník
  • Kontakt

Profil absolventa

Profil absolventa
Přemýšlení staví výše než dovednosti a znalosti, umí přemýšlet v souvislostech
  • kriticky hodnotí vše, co se dozvídá; následně pracuje s tím, co se mu jeví jako smysluplné
  • postupně nachází svůj vlastní, osobitý způsob myšlení, který dále rozvíjí
  • věci neposuzuje izolovaně, ale v širším kontextu a souvislostech
  • udržuje si svěží a otevřený přístup k novým věcem, rozšiřuje si možnosti
  • zajímá se o principy a logiku věci a nenechá se svázat dogmaty či ideologií
  • chybu bere jako přirozenou součást učebního procesu
  • hledá optimální řešení
  • přijde-li někdo jiný s lepším řešením problému, je připravený se vzdát toho svého
  • z hlediska významu staví na první místo rozvoj kritického myšlení, dále úroveň dovedností a teprve nakonec znalosti
Vzdělání vnímá jako užitečný nástroj k uchopování světa
  • ví, že dnešní svět se velmi rychle mění a svět se nebude přizpůsobovat jemu, ale on se musí přizpůsobit světu
  • chápe, že jde především o to, aby si uměl v životě poradit
  • celoživotní vzdělávání pro něj není prázdný pojem, ale cesta, kterou chce žít
  • cítí, že pracovat na sobě, získávat nové dovednosti a znalosti je přirozené a v souladu s tím, co znamená být člověkem
  • postupně nachází to, co jej opravdu zajímá, a tomu se věnuje do hloubky
Věří, že on sám je tvůrcem svého vlastního života a i svět kolem sebe vnímá jako živý organismus, který se neustále vyvíjí
  • ví, co chce, a jde si za tím
  • přebírá odpovědnost za vše, co vytváří
  • je samostatný, má rád svá vlastní řešení, ale nelpí na nich
  • nebojí se přiznat, že něco neví
  • přijímá svět takový, jaký je; když mu něco nesedí, tak s tím aktivně pracuje
  • nečeká, že jeho problémy za něj vyřeší někdo jiný
  • reflektuje, co svým chováním způsobuje
  • víc dělá, než mluví
  • baví ho poznávat svět
Zajímá se o sebe, o druhé a vůbec o život v celé jeho hloubce a šíři
  • zjišťuje, co potřebuje on sám, jeho rodina, škola, společnost a umí tyto potřeby skloubit
  • váží si svojí práce i práce druhých
  • rozumí, že některé věci nemůže obsáhnout sám; ví, že je součástí celku
  • čerpá inspiraci a získává obohacení ze spolupráce s druhými, vytváří společné projekty
  • hledá čistá řešení, tzn. taková, která jsou nejen v jeho zájmu, ale jsou užitečná i pro ostatní zúčastněné
  • respektuje dohodnuté principy spolupráce s druhými
  • zná své místo ve společnosti
  • dokáže ocenit různé úhly pohledu na jednu věc
  • O škole
  • Hodnoty Duhovky
  • Montessori metoda
  • Česko-anglická výuka
  • Vzdělávací plán
  • Profil absolventa
  • Rodiče a přátelé školy
  • Projekty a dokumenty
Logo Duhovka

Základní škola Duhovka, s.r.o.

Nad Kajetánkou 134/9

169 00 Praha 6 - Břevnov

+420 220 303 821

info@duhovkaskola.cz

O škole

Vzdělávací plán

První stupeň

Druhý stupeň

Přijímání dětí

Naši učitelé

Galerie

Ceník

Duhovka Group

Mateřská škola Duhovka

Gymnázium Duhovka

Institut Duhovka

Kariéra v Duhovce

Newsletter

Info o zpracování osobních údajů (GDPR)

Sledujte nás

Facebook link logo Youtube link logo

Informace ze zákona

© 2022 Základní škola Duhovka, s.r.o.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas. Ochrana soukromí – cookies