![Lenka Adámková Lenka Adámková](/media/websites/employees/102ji3uy238mxitv.jpg)
Lenka Adámková
Lenka Adámková
vedoucí kroužků
vychovatelka v družině
![person icon](/img/weby/2/general/user_small.png)
Proč pracuji v Duhovce
ZŠ Duhovka je tím pravým místem pro všestranný rozvoj dítěte. Pracují v ní učitelé, kteří berou svou práci jako poslání. Připravují děti do života, aby se uměly orientovat ve složitém světě plném překonávání překážek.
![star icon](/img/weby/2/general/star.png)
Zkušenosti, které mi v práci pomáhají
Studium sociální práce mě naučilo být mnohem vnímavější ke svému okolí. Při práci v družině se snažím o socializaci dětí a to prostřednictvím různých aktivit. Například dramatických či hudebních, protože hudba spojuje.
![Anna Horáková Anna Horáková](/media/websites/employees/112y73j2kmw3k2b9.jpg)
Anna Horáková
Anna Horáková
zástupce vedoucího družiny
![person icon](/img/weby/2/general/user_small.png)
Co mám na práci v Duhovce ráda
Práce v Duhovce se mi velice líbí. Je tu skvělý a přátelský kolektiv lidí. Velmi se mi zamlouvá systém Duhovky, který hledí na individuální potřeby každého dítěte. Výzvy každého dne mi pomáhají se rozvíjet a učit se jak se ještě lépe starat o děti i o prostředí, ve kterém se pohybují.
![star icon](/img/weby/2/general/star.png)
Co mi v mé práci pomáhá
V 17-ti letech mě moje maminka nalákala na práci s dětmi v Sokole na Hanspaulce. Brala jsem to nejdříve jako koníček. Později jsem zjistila, že v takovéto práci chci pokračovat do budoucna. Za ty roky jsem prošla nespočtem kurzů jak pracovat s dětmi a rozvíjet jejich dovednosti. V roce 2020 jsem úspěšne ukočila kurz "Instruktor sportovních aktivit".
![Kateřina Jegrmanová Kateřina Jegrmanová](/media/websites/employees/141sx33exnoer160.png)
Kateřina Jegrmanová
Kateřina Jegrmanová
vychovatelka v družině
![person icon](/img/weby/2/general/user_small.png)
Proč pracuji v Duhovce
Duhovku jsem si vybrala z více důvodů. Důležité je pro mě bezpečné a zdravé prostředí. Souzním s vizí organizace, oceňuji respekt a laskavý přístup k dětem. Dále toleruji jinakost, je mi blízká multikulturní zkušenost z Finska. Mým cílem je předat dětem kus vřelosti a štěstí. Spokojenost dětí je pro mě vždy na prvním místě.
![star icon](/img/weby/2/general/star.png)
Co mi v mé práci pomáhá
Při práci v Duhovce mi pomáhá jak vzdělání v antropologii, tak získané zkušenosti ze sociálních služeb. Po dobu bakalářského studia jsem se orientovala na nízkoprahové kluby a také jsem brigádně pracovala jako Instruktor lyžování. Při studiích jsem vycestovala do Finska, kde jsem získala praxi (200 hodin) v mezinárodní anglické školce. Starala jsem se o základní potřeby dětí (1-7 let) a venkovní aktivity. Po návratu do Finska jsem získala další zkušenost jako dobrovolník EVS v kulturním klubu na střední škole. Zde jsme vařili tradiční jídla, věnovali se filmových akcím a pracovali s lidmi z různých kulturních zemí. Po návratu jsem navázala na tuto zkušenost a rok pracovala jako Pracovník v sociálních službách v nízkoprahovém klubu pro mládež. Do mojí pracovní náplně spadaly klubové aktivity a organizování komunitních událostí na Praze 11.
![Dominika Kuklová Dominika Kuklová](/media/websites/employees/1134mz3c9mb5az9v.jpg)
Dominika Kuklová
Dominika Kuklová
vychovatelka v družině
![person icon](/img/weby/2/general/user_small.png)
Co se mi na Duhovce líbí
Duhovka pomáhá rozvíjet každé dítě individuálně, klade důraz na vrozenou inteligenci a rozvíjí to, v čem je dané dítě dobré. Duhovka dává dětem šanci učit se svým vlastním tempem. Mohou díky tomu zažívat úspěch a radost z objevovaní.
![star icon](/img/weby/2/general/star.png)
Co mi při mé práci nejvíc pomáhá
S dětmi pracuji více než 12 let. Nejvíce času jsem učila v Austrálii a Velké Británii. Na Duhovce se mi libí bilingvní prostředí a individualní rozvíjení talentů každého dítěte.
![Peter Lauritzen Peter Lauritzen](/media/websites/employees/1062091egu4jliwd.jpg)
Peter Lauritzen
Peter Lauritzen
vedoucí družiny
![person icon](/img/weby/2/general/user_small.png)
Co mám na Duhovce rád
Náš přístup k výchově a vzdělávání dětí je jedinečný. Montessori metoda se promítá i do práce všech mých kolegů, ať již pracují na jakékoli pozici ve škole. Jsem hrdý na to, že na tom všem mám svůj podíl a v Duhovce své místo. A není to uzavřený případ. Stále se rozvíjíme, stanovujeme si nové cíle, hledáme nové cesty...
![star icon](/img/weby/2/general/star.png)
Co mi v mé práci pomáhá
Při mé téměř 36 let trvající praxi (v srpnu 2022!) ve vzdělávání jako učitel ve dvou zemích, ředitel školy, trenér, konzultant, učitel družiny a vedoucí družiny a kroužků se potkávají dvě pro mě důležité věci - práce v Duhovce mi umožňuje využívat mou lásku k dětem a zájem o vedení. Cítím se jako ryba ve vodě, když mohu být mezi dětmi, součástí organizace a týmu a pomáhat posouvat Duhovku vpřed ...
![Tereza Líbalová Tereza Líbalová](/media/websites/employees/253ned7pkuz3xor4.jpeg)
Tereza Líbalová
Tereza Líbalová
vychovatelka v družině
![person icon](/img/weby/2/general/user_small.png)
Co se mi na Duhovce líbí
Děti se v Duhovce učí komunikovat s ostatními dětmi i s dospělými sebevědomě, beze strachu a zároveň s laskavostí. Ví, že je škola bezpečný prostor k sebevyjádření a že se k nim vždy bude přistupovat s respektem. Přesně kvůli takovým interakcím se v Duhovce vyplatí pracovat.
![star icon](/img/weby/2/general/star.png)
Co mi při práci nejvíc pomáhá
S dětmi jsem se nejčastěji setkávala v rámci dramatické výchovy, kde bylo běžnou praxí dohlížet na nejmladší členy skupiny. V naší družině jsem od roku 2020, největším přínosem jsou pro mě tedy bezesporu moji kolegové a nadřízení - a samozřejmě děti.
![Jan Marek Jan Marek](/media/websites/employees/178jfu6ztwvec23a.jpg)
Jan Marek
Jan Marek
vychovatel v družině
![person icon](/img/weby/2/general/user_small.png)
Co se mi na Duhovce líbí
Rád bych v Česku viděl více škol, které se snaží v dětech podporovat jejich přirozenou schopnost učit se, které je učí věci chápat, ne pouze memorovat. Jako důležité vidím to, aby viděly věci v souvislostech a dokázaly své znalosti obratně využít, až se jim to bude skutečně hodit. Kritické myšlení a schopnost přizpůsobit se budou nejdůležitějšími schopnostmi 21. století. A podporu přesně těchto vlastností jsem našel v Duhovce.
![star icon](/img/weby/2/general/star.png)
Co mi při mé práci pomáhá
Znovunalezení smyslu a touhy působit ve vzdělávání. Taky poznatky z cest po Evropě, studium učitelství na Jihočeské univerzitě nebo třeba práce jako asistent pedagoga v radošovické MŠ či jako doučující češtiny a matiky.
![Dale Taylor Dale Taylor](/media/websites/employees/241qh5fl7gp6f4k0.jpeg)
Dale Taylor
Dale Taylor
anglický vychovatel v družině
![person icon](/img/weby/2/general/user_small.png)
Co se mi na Duhovce líbí
Na Duhovce se mi líbí to, že se nepodobá žádnému školnímu prostředí, které jsem dosud zažil. To, co Duhovku odlišuje od ostatních škol, je montessori přístup a svoboda, kterou dětem umožňuje učit se způsobem, který vyhovuje jejich osobnosti a preferovanému stylu učení. Ne každý žák se učí stejným způsobem a montessori metoda podporuje žáky v tom, aby si našli co nejpodnětnější a nejpoutavější prostředí pro učení, které jim osobně vyhovuje.
![star icon](/img/weby/2/general/star.png)
Co mi v práci pomáhá
Jako člověk, který pracoval s dětmi, které byly zneužívány a/nebo měly problémy s učením, a staral se o ně, chápu, jak může různé prostředí ovlivnit výsledky učení mladého člověka. Velmi dobře vím, že výchovné, pečující a na míru šité prostředí je pro rozvoj a celkovou prosperitu dítěte zásadní.
![Johana Veletová Johana Veletová](/media/websites/employees/183egdi37pjr2jbb.jpg)
Johana Veletová
Johana Veletová
vychovatelka v družině